perjantai 20. joulukuuta 2013

Joulutoiveita

Montako postausta voi aloittaa sanalla "joulu"? :D No, ehkä vielä pari. Olemme lähdössä pian Poriin hakemaan vielä pari lahjaa ja tekemään isoimpia ruokaostoksia joulua varten, kuten jo eilen kerroin :) Nyt kun jouluun on enää pari päivää, voi olla hieman myöhäistä kirjoittaa pukille, mutta jos nyt kuitenkin..

Eli mitä minä toivoisin joulukuusen alta löytäväni:


Okei, periaatteessa osa toiveistani on sellaisia perinteisiä lahjoja, joita osaan jo odottaa, eli suklaata ja pörrösukkia. Suklaata nyt on aina ja sitä on jouluna kenties liikaakin, mutta sitä on kuitenkin oltava aina :D Pörrösukkia käytän yleensä usein nukkuessani ja varsinkin näin talvella muutenkin kotona hiippaillessani, ja en muista niitä koskaan itse ostaneeni, joten tähän asti olen niitä aina joulupukilta saanut ;)

Koska olen sen verran lapsenmielinen, olen myös itse hankkinut pari lahjaa itselleni. Tosin vetoan tässä siihen, että olen ollut niin kiltti, ja opintoni ovat edenneet keskivertoa nopeammin ja menen työharjoitteluun etuajassa, joten minulla on lupa palkita itseni. Näin ollen toiveista lyötyy myös sähköhammasharja, sekä nahkahanskat, joita tosin olen vasta tänään aikeissa etsiä.

Olen yleensä tosi hyvä keksimään lahjoja muille, mutten osaa ikinä sanoa, mitä toivoisin itselleni. Ainakaan sitä kysyttäessä. Tällä kertaa anoppini kysyessä lahjatoiveita ei mieleeni tullut muuta kuin lakanat, ja tiesinkin tarkalleen millaiset lakanat haluaisin (tai teoriassa minä ja mieheni haluaisimme, käytännössä minä haluan.. :D). Näin ollen tiedän, millaiset lakanat paketista paljastuvat, mutta paljastan sen teille vasta joulun jälkeen :)

Muuten, ikään kuin "villeinä kortteina", lisäsin toivelistalle koruja ja kelloja, sekä torkkupeiton. Tosin saattaa olla, että ostan tänään viimeksi mainitun itse, mikäli sattuisi sellainen vahinko, että löytäisin ulkokalusteiden pehmuisteiden väriin sopivan. Olen toki ostanut lahjoja myös muille, ja kun joulu on näin lähellä, uskallan ehkä niistä muutaman jo paljastaakin:


Kuva saakoon kertoa lahjoista sen verran kuin on tarpeen, ettei vaan vahingossa tule minulta mitään lipsahduksia koskien lahjojen saajia :) Lahjoja on tullut tänäkin vuonna jonkin verran hankittua, ja pari rullaa lahjaperiakin on jo mennyt.. Nyt kuitenkin täytyy pistää töpinäksi ja lähteä kohti (melkein) viimeisiä jouluostoksia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti