maanantai 13. toukokuuta 2013

Turhautumisia



Tiedättekö, kuinka turhauttavaa on yrittää saada jotain aikaiseksi, ja hetken päästä huomata, ettei ole tehnyt yhtään mitään. Musta tuntuu nyt juuri siltä. Ja se on tosi, tosi ärsyttävää. Kävin aamulla kaupassa, söin aamupalan ja sen jälkeen piti alkaa lukea. Mutta kun. Keskittyminen on täysi nolla, olen tehnyt muistiinpanoja kahdeksan riviä ja no, lukenut kaksi sivua. En vaan jaksa keskittyä, ja heti kun tulee se fiilis, ettei jaksa keskittyä, peli on menetetty. Olen siis viimeiset pari tuntia selaillut koneella blogeja ja jutellut kavereiden kanssa Wapissa. Tehokasta? Ei. Ja tiedän kyllä, että aina ei voi olla tehokas, mutta koska olin tänään ajatellut olla, ärsyttää tämä omasaamattomuus oikein kunnolla. Onko mitään vinkkejä, millä lyötäisin kadonneen keskittymiskykyni?

Olen toki saanut nyt suunniteltua kaikkea mielessäni todella paljon. Olen suunnitellut tulevia syntymäpäiväjuhliani, juhannusta, sisustusta, ruokia, kaikkea. Nyt aion juoda lisää teetä, vaikkei se varmaan keskittymistäni yhtään paranna, mutta maistuu hyvältä. Ehkä menen jopa istumaan ulos hetkeksi ja nauttimaan auringosta. Ja jatkan pänttäämistä myöhemmin. Maanantait nyt vaan ovat tällaisia, turhia ja ärsyttäviä. Tai ainakin nyt tuntuu siltä. Pusmoi <3 

2 kommenttia:

  1. Buhuu meiän vika :( viitaten wappii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukahan siellä yleensä eniten juttelee ja usein myös itsekseen :D Eli ehkä ihan mun oma vika ;D

      Poista