tiistai 26. maaliskuuta 2013

Sniif

Voihan räkä. Kuvaa tämänhetkistä olotilaa melko osuvasti. Influenssa iski ja pian on viikko mennyt sairastellessa. Tätä ennen oli kiire, ja nyt jo pelottaa kuinka kiire tulee kun tästä (toivottavasti pian) pääsee takaisin arkeen. En ole tänne blogin puolellekaan jaksanut mitään päivitellä, johtuen siitä ettei päässä ole liikkunut lääkehuuruissa mitään kirjoittamisen arvoista. Nyt olen vain ollut kotona, jaksan jopa tehdä jotain pieniä kotitöitäkin (kuten laittaa ruokaa, täyttää tiskikoneen), mutta suuremmat ponnistukset saavat vielä odottaa.

Luonnollisesti olen ehtinyt viettämään enemmän tai vähemmän aikaa tietokoneella selaillen mitä kummallisempia nettisivuja, virtuaalisesti nettikauppoja kierrellen. Erityisen paljon olen viihtynyt Mulberryn sivuilla ihaillen erästä laukkua, jonka ostamista mietin viime syksynä erittäin paljon, ja melkein sen jo ostinkin, mutta.. Päätin odottaa vielä hetken, ja no edelleenkin mietin. Olen kyllä aika varma, että viimeistään syksyllä tuo kaunokainen kulkee minun kädessäni. Tylsyyksissäni innostuin kuitenkin kokoamaan sen ympärille hieman asua, opetellen samalla Polyvoren käyttöä. Tässä siis kollaasi, jossa mukana laukkurakkauteni, Mulberryn Bayswater Black Soft Spongy Leather <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti